IKT og skole Digitale ting jeg gjør og tenker

Digitale ting jeg gjør og tenker. Om IKT og skole-bloggen. Om du vil ha tak i meg. Samtykke og samtykke og frivillighet. Ehh feil samtykke fnis. Hvem skal samle inn samtykke når elever skal bruke digitale tjenester som behandler personopplysninger? Spørsmålet høres kanskje banalt ut, men siden jeg nå begynner innlegget med dette spørsmålet så er det vel kanskje ikke det ;-. I artikkel 6 i GDPR. Eller 13-ett-eller-annet, eller så må det være ved samtykke fra eleven foresatte. Bruk av de fleste.

OVERVIEW

The site iktogskole.no presently has an average traffic ranking of zero (the lower the more users). We have analyzed zero pages within the web site iktogskole.no and found four hundred and sixty-eight websites linking to iktogskole.no. There are one social media sites belong to iktogskole.no.

IKTOGSKOLE.NO TRAFFIC

The site iktogskole.no is seeing varying quantities of traffic throughout the the year.
Traffic for iktogskole.no

Traffic ranking (by month) for iktogskole.no

Traffic ranking by day of the week for iktogskole.no

Velkommen til bjorn.venn.no

Den er ikke i salg i Norge enda, men du kan kjøpe den på Amazon. Les her hvordan jeg kjøpte min på Amazon. Med norsk moms, levert til Rimi-butikken 100 meter fra der jeg bor, kom den på 1.

Charlotta Wastesons bollplank

Kreativitet och intitiativkraft har prioriterats framför medborgarfostran.

Læring med digitale medier

En blogg for å vise hva blogg kan være og med bruk av IKT og digitale medier som tema. Kan det bli læring av slikt? Tirsdag 15. Han trodde ikke at det var mulig å mestre skolen. Nå har Mats lagt om studiene og begynt med tankekart. Pep talk og strategi for arbeid med eksamensoppgaver. Mye fornuftig å nyttig om balet med å få ferdig en god teks.

Skoletanker

Gruppene trenger ikke å være veldig godt planlagt, da elevene skal flyttes rundt utover i økta.

Hans Christian Ruud

Om skole, IKT og sånne ting. Er skolen klar for å betale for digitale innholdstjenester? Som en av de fem grunnleggende ferdighetene skulle nå digitale ferdigheter inn som en naturlig del av alle fag, men dette var lettere sagt enn gjort. Hvordan skulle man gjøre dette i praksis? Lærerne hadde ikke den kompetansen de trengte, datainfrastrukturen i skolene var dårlig, og det fantes lite god pedagogisk programvare i skolen og på markedet.

Diginalet - det digitale pennalet

Lørdag, august 29, 2015. Nyttig verktøy for å lese fort Spreeder. Lørdag, oktober 22, 2011. Baklengs planlegging - med Henning Fjørtoft. Diginalet er ikke dødt, pulsen er bare lav . Søndag, april 03, 2011.

WHAT DOES IKTOGSKOLE.NO LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of iktogskole.no Mobile Screenshot of iktogskole.no Tablet Screenshot of iktogskole.no

IKTOGSKOLE.NO SERVER

We revealed that a single page on iktogskole.no took nine thousand four hundred and sixty-nine milliseconds to load. We identified a SSL certificate, so in conclusion I consider iktogskole.no secure.
51.174.78.157

SERVER SOFTWARE

We discovered that iktogskole.no is utilizing the Apache/2.2.15 (CentOS) server.

IKT og skole Digitale ting jeg gjør og tenker

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The site has the following on the web site, "Digitale ting jeg gjør og tenker." I noticed that the web site also said " Om du vil ha tak i meg." They also stated " Samtykke og samtykke og frivillighet. Hvem skal samle inn samtykke når elever skal bruke digitale tjenester som behandler personopplysninger? Spørsmålet høres kanskje banalt ut, men siden jeg nå begynner innlegget med dette spørsmålet så er det vel kanskje ikke det ;-. I artikkel 6 i GDPR. Eller 13-ett-eller-annet, eller så må det være ved samtykke fra eleven foresatte."

ANALYZE MORE BUSINESSES

IKT og skoleutvikling

Denne bloggen skrives av Geir Dahlberg, utviklingsleder på Hønefoss vgs. Bloggen dreier seg mest om IKT og pedagogikk som er mine hovedarbeidsområder og noe av det jeg er mest opptatt av. 25-26 september 2012 deltar Roar Jegtvolden, Gry Halvorsen Gomnæs, Michelle V Weme og jeg på iPad-konferanse på Gjennestad vgs.

Ole sin blogg verden

Er det store muligheter med tanke på bruk av digitale verktøy i forhold til undervisning og hjelpemiddel. Slik det er i dag er det mye hvor innteressert og dyktig læreren er som avgjør hvor mye bruken av de ulike digitale verktøy blir i undervisningen.

iktomi handmade blog

Friday, August 19, 2011. Please make a note and change your bookmarks. The blog, Iktomi Clay, has moved. My name is Denise Ferragamo. I love drawing and painting and working in clay. Thanks for visiting my blog.

香港168开奖现场直播软件,8o直播网 港澳台同步开奖直播,香港马会,kj555com现场直播开奖,168开奖现场直播

韩军为反炮兵旅安排新导弹 抑制朝鲜地堡 精度2米 军情 消息 星岛. 市总工会召开现场会 推动 三个一批 建设 广东网合乎相应条件的.

Iktoos Christian dating website

A man seeking a woman. Saint Vincent and the Grenadines. Access version for mobile phones. The religious aspect is a determining factor that.